.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم محمد باقر ذوالقدر صورت پذیرفت:
انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.
انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش شمال نیوز، محمد باقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حکمی و به پیشنهاد سید مهدی هاشمی، رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه، فرهاد صالحیان را بعنوان رئیس کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.

 

صالحیان دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل و دارای مدرک دکتری رتبه یک مهندسی صنایع از دانشگاه تهران است.

 

وی در کارنامه مدیریتی خود، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان های مازندران و تهران، مدیرکل سرمایه گذاری و امور مجتمع ها و تیرپارک های سازمان راهداری، مدیرکل درامد و بازرسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیرکل دفتر امار و ایمنی و ترافیک را دارد.

 

صالحیان همچنین مولف چندین جلد کتاب تخصصی در زمینه ایمنی و حمل و نقل و لجستیک و نیز کارشناس رسمی دادگستری ذر رشته راه و ساختمان و رتبه یک نظام مهندسی و ساختمان می باشد.

 

لازم به ذکر است، سیاست‌های کلی حمل و نقل در سال ۷۹ ابلاغ گردیده و تدوین سیاست‌های کلی حمل و نقل از برنامه‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره اخیر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.792 seconds.